عاشقانه ها...!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عاشقانه ها...!
نوشته شده در چهار شنبه 15 شهريور 1391
بازدید : 280
نویسنده :

ميدوني دلتنگي يعني چي؟
دلتنگي يعني اينکه: بشيني به خاطراتت فکر کني اونوقت يه لبخند بياد رو لبت ولي چند لحظه بعد شوري اشکهاي لعنتي شيريني اون خاطره ها رو از يادت ببرند..

❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤

مي گويند دل به دل راه دارد ...
پس چرا ؟
وقتي دلم را شکستي ... !
دلـــت نشکســت؟

❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤

گفتي لب تر کن تا دنيارا به پايت بريزم
حالا چشم تر کرده ام ميايي؟؟

❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤

چي شد که سيگاري شدي ؟
يه شب بارون ميومد…
خيلي تنها بودم...!!!
-----------------
چي شد که ترک کردي؟
يه شب بارون ميومد…
ديگه تنها نبودم...!!!
----------------
چي شد الکلي شدي و سيگار رو دوباره شروع کردي؟
يه شب بارون ميومد…
دوباره تنها شدم...!!!
---------------
چي شد آوردنت اينجا، بستري ت کردن؟
يه شب بارون ميومد…
خيلي تنها بودم…
تو خيابون ديدمش…
اون تنها نبود...!!!!!!!! !!!

❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤

 

مي گويد: کلمات گـــــــــــاهي بار معنايي خود را از دست مي دهند ...

اين روزها " دوستـــــت دارم " ها ديگر قلــــــب کســـي را به تپش وا نميدارد !

و گونه کسي را سرخ نميکند !

مي گويـــــــــم : مشکل از دوست داشتن نيست مشکل از تکـــــــــرار است !

 

❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤❤♡❤♡❤

 




:: موضوعات مرتبط: مطالب زیبا و خواندنی , ,
:: برچسب‌ها: مطلب , مطالب عاشقانه , عاشقانه , عاشق , Love , جملات عشقی , اس ام اس عاشقانه , عشق , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: